Tilbake
Kundeservice

Kontakt oss på Kundesenteret

Seks dager i uken svarer våre flinke folk på alle slags spørsmål om Vinmonopolet og våre produkter. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe!
Tre damer med hodetelefoner sitter foran hver sin skjerm og smiler.
Foto: Jarle Hvidsten

Kontaktinformasjon til Kundesenteret

Telefon: 22 01 50 00
Epost[email protected] 
Chat: åpne chattefunksjonen nederst i høyre hjørne

Våre åpningstider

Mandag: 08:00 - 18:00
Tirsdag: 08:00 - 18:00 
Onsdag: 09:00 - 18:00
Torsdag: 08:00 - 18:00
Fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 16:00

Ofte stilte spørsmål

Hva svarer Kundesenteret på?

Det korte svaret er: alt som er relatert til Vinmonopolet og produktene vi selger. Det skal faktisk godt gjøres å stille oss et spørsmål vi ikke har hørt før.

Vi får flest spørsmål om valg av drikke til mat, men også mange spørsmål av mer praktisk art, som f.eks. beregning av hvor mye vin som trengs til et middagsselskap. Vi kan få spørsmål om å foreslå vin til både fem- og sjuretters middager, og vi hjelper kunder med bestillinger og spørsmål rundt retur av varer.

Hvem sitter på Kundesenteret?

Når du kontakter oss, får du hjelp av noen av Vinmonopolets aller flinkeste folk. De fleste har lang erfaring fra kundeveiledning i våre butikker, og alle har solid varefaglig kunnskap.

Skulle vi mot formodning ikke kunne svare på spørsmålet ditt, kan du være trygg på at Kundesenteret tar saken videre til en av våre eksperter andre steder i organisasjonen, og ikke gir seg før du har fått svar.

Kundesenteret hjelper deg med gavekort

Hvis du skal ha mange gavekort anbefaler vi at du tar kontakt med oss på Kundesenteret istedenfor å gå til en av våre butikker.

Les mer om gavekort